Termeni și condiții

1. Definiții

O comandă este un document electronic care acționează ca o formă de comunicare între vânzător și client, prin care vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate, iar clientul este de acord să primească aceste produse și să efectueze plata pentru ele. Curier – orice angajat sau companie sub contract care furnizează servicii de curierat. Destinatar – o persoana fizica/juridica care va primi produsele comandate. Interval de livrare – perioada de timp stabilită pe site în care se efectuează livrarea. Ora fixă ​​este o perioadă de timp strict aleasă de dumneavoastră, pe care suntem obligați să o respectăm. Se plătește oră fixă, prețul variază în funcție de ora din zi și din noapte. Produse – orice produs prezentat pe site și menționat în comandă, care trebuie furnizat de către vânzător destinatarului. Vanzator/Companie – Sentiment Moldova – “GG Life-Source” S.R.L. pentru comenzile cu service in tara. Client – ​​o persoană fizică/juridică sau altă entitate juridică care execută comanda.

I. Note generale

1. Vă rugăm să citiți cu atenție termenii de utilizare înainte de a utiliza site-ul nostru web. Vizitarea site-ului www.sentiment.md sau utilizarea (achiziționarea de produse) a acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții, care constituie un acord (contractual) între părți.
2. Utilizarea serviciilor furnizate de furnizor echivalează cu acceptarea explicită a acestor termeni și condiții. Prin înregistrarea sau utilizarea serviciilor, clientul este de acord că a citit și înțelege pe deplin următorii termeni de utilizare și că furnizorul nu va fi răspunzător pentru daunele aduse în niciun fel unui client care nu a citit termenii și condițiile serviciului.
3. Prin plasarea unei comenzi, clientul accepta automat termenii si conditiile enumerate mai jos, indiferent daca acestea au fost citite sau nu.
4. Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni de utilizare fără notificare prealabilă. Clientul este de așteptat să citească toți termenii și condițiile înainte de a plasa o comandă pentru a se asigura că este la curent cu orice modificări efectuate sau schimbări viitoare. Dacă o modificare este semnificativă, totuși, Furnizorul va încerca să furnizeze un preaviz cu cel puțin 30 de zile înainte de intrarea în vigoare a oricăror termeni noi. Ceea ce constituie o modificare materială va fi stabilit la discreția exclusivă a furnizorului și orice modificări vor fi menționate numai pe această pagină.
5. Comenzile sau cererile de cotatii se vor face exclusiv prin intermediul formularului de contact pus la dispozitie clientului pe acest site, prin telefon sau email. Clientul este obligat sa furnizeze informatii corecte si cele mai exacte despre produsul dorit. Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice inconvenient cauzat de furnizarea de către client a unor informații incorecte sau incomplete.
6. Termenii serviciului/durata contractului sunt discutați pentru fiecare cerere individuală și sunt incluși în contractul de servicii.
7. Toate prevederile termenilor și condițiilor vor supraviețui rezilierii și vor supraviețui rezilierii, inclusiv, fără limitare, dispozițiile referitoare la proprietate, excluderea garanției, plățile datorate și limitările de răspundere.

II. Produse/Politica de prețuri

1. Serviciile oferite de Sentiment Moldova sunt contra cost.
2. Toate lucrările și produsele prezentate pe site sunt destinate în scop de prezentare. Imaginea produsului de pe site este destinată în scop de prezentare. Culorile pot varia în funcție de mai mulți factori, cum ar fi: efectul de lumină la fotografiere, dispozitivul de pe care vizionați, editarea imaginilor etc. și pot diferi de produsul final. Fiecare aranjament floral are un caracter individual și poate diferi ca ambalaj, aspect, dimensiune etc. În funcție de factorii sezonieri, de proviziile disponibile sau de metodele de lucru utilizate, sunt posibile anumite modificări ale numărului și gamei de plante/flori. Prin urmare, produsul final poate diferi de cel prezentat pe site sau în altă parte online. Cu toate acestea, fiecare aranjament floral va depune toate eforturile pentru a respecta cu exactitate produsul final și aspectul/caracteristicile generale. Dacă o anumită gamă de plante/flori nu este în stoc curent în momentul comenzii sau calitatea florilor primite de la furnizorii noștri nu este la standarde optime, ne rezervăm dreptul de a schimba gama relevantă cu un echivalent în stil și de valoare egală sau mai mare. Dacă modificarea este semnificativă, vom depune toate eforturile pentru a contacta clientul și a solicita consimțământul acestuia cu privire la modificări. Plantele de bază (frunze, verdeață) și ghivecele pot fi modificate fără notificare, deoarece tot ceea ce este afișat pe site este în scop de prezentare. În cazul în care clientul, în ciuda eforturilor depuse, nu reușește să contacteze clientul prin mijloacele de comunicare utilizate anterior, consimțământul clientului pentru modificările necesare în producția și livrarea produselor va fi considerat implicit.
3. Plata costului de producție și livrare a aranjamentului floral, precum și vânzarea și livrarea produselor aferente, se face integral de către cumpărător în avans prin orice metodă selectată în secțiunea „metoda de plată”, secțiunea din site web sau sugerat de operator, cu excepția comenzilor acceptate pentru un buchet de mireasă, decor nuntă, botez
4. Valoarea minima a unei comenzi inregistrate pe site este de 100 lei.
5. Răspunderea Sentiment Moldova în cazul unor pretenții privind serviciile sau prestarea acestora este limitată doar la suma plătită de către cumpărător.
6. In cazul unor modificari ale comenzii prin adaugarea de produse suplimentare, modificarea textului felicitarii etc., clientul este obligat sa ne anunte telefonic, email sau personal la adresa: Sentiment st. Trandafirilor, 13/2, cu minim 5 ore inainte de livrarea comenzii. In cazul nerespectarii acestei conditii, Sentiment nu raspunde pentru modificarile dorite si solicitate de client; in cazul in care clientul anunta artistul cu doar 4 ore inainte de dorinta de a schimba buchetul in comanda, acesta va trebui sa plateasca. costul integral al buchetului.
7. Finalizarea unei achiziții de către Client constituie o obligație de plată a comenzii relevante folosind una dintre metodele specificate și confirmarea că informațiile furnizate despre Client și, dacă este necesar, despre destinatar (dacă este diferit de Client), sunt autentice , exacte și complete.
7.1 Adăugarea unui articol în coșul de cumpărături fără a finaliza comanda nu creează automat o înregistrare a comenzii sau rezervarea automată a articolului.
7.2 Prin finalizarea comenzii, Clientul confirmă că datele furnizate sunt corecte și complete și că Vânzătorul are dreptul de a-l contacta dacă este necesar.
7.3 În cazul în care Clientul nu contactează imediat Vânzătorul pentru a raporta erori în comanda sa, Vânzătorul va presupune că Clientul acceptă detaliile comenzii (prețuri, produse, informații de livrare sau facturare etc.) așa cum este menționat.
8. Vânzătorul are dreptul de a anula comanda prin notificarea prealabilă a Proprietarului, fără a impune vreo obligație suplimentară nici uneia dintre părți și fără dreptul vreunei părți de a pretinde celeilalte daune-interese. Acest lucru se aplică în cazurile în care produsul nu respectă detaliile de livrare, există erori privind prețurile sau descrierile produselor, plata nu este finalizată în cazul plății cu cardul sau transfer bancar, informațiile furnizate de Proprietar sunt incorecte sau incomplete, Proprietarul este sub vârsta legală sau Proprietarul nu și-a îndeplinit obligațiile față de Vânzător în trecut. În cazul în care Proprietarul a efectuat o plată în avans, suma specificată va fi rambursată integral în cazul anulării comenzii.
8.1 In cazul incalcarii conditiilor prevazute de cumparator, magazinul online are dreptul de a suspenda prestarea serviciilor pana cand incalcarile sunt eliminate si pierderile suferite de magazin sunt compensate pentru acestea, sau de a rezilia contractul de prestare a serviciilor. servicii prin notificarea cumpărătorului prin e-mail furnizat la plasarea unei comenzi.
9. Anularea unei comenzi se poate face doar telefonic sau la locatia contractantului cu cel putin 5 ore inainte de termenul de livrare stabilit.
10. Comenzile pentru aceeași zi și noaptea următoare sunt acceptate până la ora 19:30.
11. GG Life Source nu poate fi amendat pentru că nu furnizează servicii suplimentare gratuite, precum: trimiterea de confirmare a livrării prin SMS, trimiterea unei imagini la livrare, livrarea unei felicitări.
12. Plasarea comenzilor online (pe site) este posibilă 24/24, 7 zile pe săptămână.

III. Plata mărfurilor

1. Plata comenzii se poate face online folosind un card bancar prin sistemul de plată PayNet, prin PayPal sau prin transfer bancar. Plata se poate face si in numerar in momentul livrarii. Produsele comandate trebuie achitate integral în avans, iar livrarea va avea loc numai după primirea plății.

IV. Servicii de livrare Chișinău și alte localități

1. Condițiile de prestare a serviciului/durata contractului sunt discutate pentru fiecare cerere individuală și sunt cuprinse în contractul de servicii/comanda garantată.
2. Livram flori si cadouri in toata Republica Moldova. Costurile de livrare sunt individuale pentru fiecare locație.
3. In Chisinau, cat si in suburbii, comanda se livreaza in 2-5 ore de la plata. Sentiment nu poate garanta ora și ziua dorite de client pentru livrarea produselor proaspete către destinatar. Insa presupune rezolvarea eventualelor situatii de intarziere/imposibilitate a livrarii prin curier prin folosirea unui sistem de re-livrare. In cazul in care clientul alege varianta in care produsul este pregatit si livrat de catre un partener local Sentiment, clientul presupune ca produsul – aranjament floral – nu este identic cu cel prezentat in poza de pe site, tinand cont de urmatoarele posibile motive : florile/plantele sunt un produs sezonier, în stoc Sentimentul partenerului poate varia în funcție de regiune/perioada anului, produsele auxiliare și accesoriile pot varia în funcție de disponibilitatea stocului. Sentiment se așteaptă ca toate aceste aspecte să fie comunicate clientului înainte de producerea și livrarea produsului. Odată primit consimțământul din partea clientului cu privire la modificările în compoziția și producția produsului, Sentiment nu își mai asumă nicio obligație de a re-livrare, de a returna produsul sau de a rambursa prețul plătit. În cazuri excepționale, furnizorul va asigura re-livrarea sau returnarea/rambursarea totală/parțială în cazul în care bunurile livrate de partenerul local prezintă defecte, precum: plante/flori uscate, sparte, neconforme, în conformitate cu criteriile convenite de părți, sau produse auxiliare/accesorii neconforme.
4. In cazul in care Clientul nu cunoaste adresa destinatarului, acesta ne va furniza un numar de telefon la care destinatarul poate fi sunat. Ulterior, data, locul și ora livrării vor fi stabilite împreună cu acesta. In cazul in care destinatarul din orice motiv refuza sa primeasca florile, livrarea se considera finalizata si costul nu este rambursat.
5. Livrarea in tot orasul Chisinau, precum si in suburbii, se efectueaza in 2-5 ore de la plasarea si plata comenzii. Livrarea se efectuează în intervalul de timp specificat de Client la plasarea unei comenzi pe site.
6. La plasarea unei comenzi pentru livrare la hoteluri, campinguri etc. Cumpărătorul indică numărul camerei și numele înregistrat al destinatarului (sau grupului, de exemplu – domnul și doamna). Comenzile la hotel pot fi livrate doar la recepție. Datorită faptului că multe hoteluri nu permit ca serviciile de livrare să depășească recepția, livrarea la recepție la data stabilită este considerată o comandă finalizată. Nu suntem responsabili pentru întârzierile comenzii sau eșecul livrării ca urmare a unei adrese incorecte a hotelului, sau a plecării anticipate a destinatarului din hotel, o modificare a numărului de apartamente etc.
7. Acuratețea livrării depinde de informațiile despre destinatar pe care clientul ni le oferă. Prin urmare, vă rugăm să completați cu atenție formularul și, dacă este necesar, să indicați date specifice în comentariile la comandă (cod pentru ușa de la intrare, în ce departament lucrează etc.).
8. Curierii Sentiment livrează produse numai de pe site-ul www.sentiment.md. Nu livrăm alte cadouri trimise de client sau de alte terțe părți
. 9. Costul livrării pentru fiecare localitate este diferit. Livrarea simplă în tot Chișinăul în intervalele orare disponibile pe site-ul www.sentiment.md costă 70 de lei pentru produsele din flori. Vă rugăm să verificați pagina hhttps://sentiment.md/ru/#delivey_payment pentru a afla prețuri diferențiate.
9.1 Livrarea buchetelor și aranjamentelor florale în Chișinău costă 70 lei. Articolele suplimentare (cum ar fi jucării de pluș, baloane, bomboane, băuturi și articole care nu conțin flori sau aranjamente florale) vor fi supuse taxelor de transport.
10. Clientul trebuie să indice adresa exactă a destinatarului. Daca nu cunoaste adresa de livrare, Sentiment isi rezerva dreptul de a suna destinatarul pentru a afla adresa exacta de livrare. În cazul în care sunt furnizate date incorecte sau incomplete necesare pentru livrare, sau destinatarul nu se află la adresa specificată, clientul va fi notificat cu privire la o modificare a stării comenzii, iar destinatarul va fi sunat pentru a confirma corectitudinea datelor de livrare. Dacă destinatarul se află la o altă adresă, buchetul va fi livrat cât mai curând posibil la noua adresă, dar numai după ce clientul achită suma pentru re-livrare: Pentru toate direcțiile, re-livrarea este egală cu suma livrare originala. Dacă destinatarul nu se află la adresa specificată sau este indisponibil, buchetul este returnat companiei. In termen de 72 de ore, daca destinatarul nu poate fi gasit nici cu ajutorul clientului, comanda se considera livrata si costul nu este restituit.

V. Politica de plată și returnare a produselor

1. Dacă clientul nu este mulțumit de modul în care a fost îndeplinită comanda sau de calitatea produselor livrate, vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la livrare. Având în vedere că florile sunt un articol perisabil, nu vom putea înlocui articolul sau rambursăm suma plătită decât dacă suntem înștiințați cu privire la această problemă în timp util. În cazul neîndeplinirii unei comenzi completate și plătite corect din vina serviciului Sentiment Moldova, garantăm rambursarea integrală a sumei plătite. În cazul în care, după evaluarea situației, părțile convin să aplice prevederile privind rambursarea prețului, Sentiment va acorda rambursarea integrală numai dacă clientul returnează toate produsele neperisabile în starea în care au fost primite la destinaţie. În caz contrar, în cazul în care clientul alege să rețină produsele neperisabile, Sentiment va aplica o politică de rambursare parțială a prețului, mai precis, furnizorul va rambursa doar costul produselor perisabile care se dovedesc a fi neconforme la momentul livrării.
2. In cazul anularii comenzii (nu mai mult de 24 de ore), garantam rambursarea pretului platit.
3. Procedura și momentul rambursărilor depind în totalitate de metoda de plată aleasă la plasarea unei comenzi. În cazul în care metoda de plată a fost efectuată cu cardul, fondurile sunt returnate numai în contul de card din care a fost efectuată plata.
4. Pentru comenzile cu produse suplimentare plătite (livrare specială, oră fixă ​​etc.) în caz de discrepanță între parametrii neîntrecuți în comandă, Sentiment efectuează rambursarea parțială a costului serviciului nevândut.
5. În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 1465 din 08-12-2003 privind aprobarea Regulilor de înlocuire a produselor nealimentare și a perioadelor de garanție, bunurile enumerate mai jos nu sunt supuse returnării. În această categorie sunt incluse următoarele produse: flori, buchete, coroane, coșuri și aranjamente florale, produse cosmetice, jucării și altele. Lista completă a produselor este disponibilă la: https://www.legis.md
6. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, inclusiv ambalajul original, toate accesoriile și materiale nedocumentate. Pentru articolele vândute ca parte a unui kit, întregul kit trebuie returnat intact.
7. În cazul în care constatăm că condițiile de mai sus nu sunt îndeplinite, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea bunurilor returnate și de a expedia coletul înapoi Cumpărătorului, care va fi responsabil pentru plata costurilor poștale. În cazul în care articolul returnat prezintă urme de uzură, utilizare, zgârieturi, impact, ambalaj deteriorat sau este incomplet, sau dacă accesoriile sau documentația lipsesc, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide dacă acceptă returul sau reține o anumită sumă din valoarea sa. Această sumă va fi stabilită după evaluarea prejudiciului produs produsului returnat.

VI. Forța majoră și soluționarea litigiilor

1. Dacă evenimentele considerate neprevăzute împiedică o parte să își îndeplinească obligațiile contractuale, executarea obligațiilor este amânată până la eliminarea circumstanțelor neprevăzute. Aceste evenimente eliberează o parte de la îndeplinirea obligațiilor sale numai dacă stabilește imposibilitatea îndeplinirii cerințelor contractului, și nu dacă îndeplinirea devine mai dificilă sau mai costisitoare. Sentiment și partenerii săi nu sunt răspunzători pentru întârzierile sau erorile cauzate direct sau indirect de cauze aflate în afara controlului lor. Această scutire include, dar nu se limitează la: erori în funcționarea echipamentelor tehnice, lipsa conexiunii la Internet/telefon, viruși informatici, acces neautorizat la sistemele Sentiment, erori de funcționare, precum și orice alte cazuri de forță majoră conform legislației în vigoare.
2. Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea serviciului se va rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe cale pașnică, competența rămâne a instanțelor din Republica Moldova. Acceptând acești Termeni, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri. VII. Angajamentul față de confidențialitatea datelor cu caracter personal
3. Furnizorul este obligat să păstreze confidențialitatea tuturor datelor clienților săi, nume de utilizator/nume de clienți și parole. Furnizorul nu va dezvălui aceste informații și nu le va transfera unor terți contra cost.
4. Vă rugăm să citiți cu atenție politica de confidențialitate a site-ului nostru web, deoarece explică modul în care colectăm și utilizăm informații despre clienții noștri.
5. Prin contractarea serviciilor noastre, clientul este de acord ca furnizorul să își poată folosi datele personale în modurile descrise în această politică de confidențialitate, în conformitate cu legea nr. 133 din 08.07.2011 privind protecția datelor cu caracter personal, care a intrat în vigoare la 14.10.2011 în Monitorul Oficial nr. 133 din 08.07.2011, 170-175 art. 492, MODIFICAT ZP52 din 03.12.20, MO84/03/14/20 art.88; în vigoare 14/03/2020 https://www.legis.md
6. Conceptul de „Date cu caracter personal” se referă la „orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă”, așa cum este definită în Articolul 4 (1) (1) GDPR. Categorii și tipuri de date cu caracter personal prelucrate de Furnizor: – Nume complet – Adresă – Număr de telefon – Adresă de e-mail – Cont bancar și alte date financiare – Nume de utilizator și parole
7. Notificarea de confidențialitate reglementează colectarea, stocarea și utilizarea informațiilor personale colectate de către Furnizor. Furnizorul, prin instrumentele sale, site-ul și orice terți cu care furnizorul cooperează pentru a-și îndeplini obligațiile contractuale. Furnizorul folosește informațiile Clientului pentru a furniza orice informații și servicii pe care le-a solicitat sau în legătură cu orice produse pe care le-a comandat pentru:• să îi permită să gestioneze contul în beneficiul Clientului. • să îi permită să primească plata pentru produsele și serviciile furnizate• să îi permită să răspundă la mesajele de la Client, etc.
8. Informațiile personale sunt prelucrate numai pe baza unui interes legitim, și anume furnizarea de produse și servicii către client. Accesul la aceste date este limitat numai personalului autorizat. Furnizorul va asigura securitatea informațiilor despre clienți prin luarea măsurilor tehnice și organizatorice adecvate împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale, precum și a pierderii, distrugerii sau deteriorarii accidentale. Furnizorul nu va transfera niciodată informațiile furnizate de client către terți și nu va folosi datele sale personale în scopuri de marketing, cu excepția cazului în care clientul și-a dat în mod expres consimțământul la aceste operațiuni. 9. Furnizorul va dezvălui informațiile despre clienți dacă acest lucru este cerut de lege sau de autoritățile de aplicare a legii, sau la cererea unei terțe părți în contextul unor proceduri legale actuale sau în curs, cu condiția ca Furnizorul să poată face acest lucru fără a încălca legile privind protecția datelor. Datele clientului vor fi stocate pe durata contractului principal. Este posibil ca furnizorul să fie nevoit să păstreze datele clienților mai mult timp pentru a respecta obligațiile legale, contractuale sau de reglementare.
10. Clientul are dreptul:

• în orice moment și în mod gratuit de a cere de la furnizor să îi furnizeze copii ale tuturor informațiilor personale despre el.
• cereți furnizorului să schimbe, să corecteze sau să actualizeze informațiile personale pe care le deține despre dumneavoastră.
• cere să renunțe la orice comunicări de marketing pe care le-ar putea primi de la furnizor.
• solicitați furnizorului de servicii să șteargă toate informațiile personale pe care le are despre el.


Condiții finale

1. Clientul se obliga sa respecte regulile legislatiei in vigoare atunci cand furnizeaza informatiile necesare finalizarii comenzii. (Exemplu: nu folosiți limbaj nepotrivit, vulgar, discriminatoriu etc. în textul de salut, nu folosiți serviciile unui magazin ca mită, nu folosiți lucrătorii de livrare pentru a intra în locuri cu acces interzis sau puneți-i în situații care presupun alte încălcări ale legii).
2 Clientul este obligat să respecte legea și să furnizeze informații veridice atunci când plasează o comandă.
3. Fără a contrazice prevederile de mai sus, Sentiment se exonerează de răspundere în cazul nerespectării acestor condiții dacă acest lucru s-a produs din cauza unor circumstanțe neprevăzute, inclusiv acțiuni ale agențiilor guvernamentale, incendiu, inundații, cutremur, alte dezastre naturale, lipsa energiei electrice. , funcționarea instabilă a rețelelor de calculatoare, greve și alte cazuri neincluse în listă care pot afecta executarea comenzii.
4. În zilele de sărbători precum 14 februarie, 1 și 8 martie, Crăciun, Paște sau alte sărbători care implică un volum mai mare de comenzi, ne rezervăm dreptul de a nu furniza confirmarea foto a livrării.